Tatlı Sarışın İrlandalı Kız

3 Şubat 2013 Pazar


Bir kaç yıl önce bir Cumartesi soğuk bir Mart akşam oldu. Ben bir kaç arkadaş bir İrlandalı barda oldu ve sabah erken saatlerde yapıldı. Günün O zaman nerede bir fazladan birkaç bira ve sonunda olabilir bilir nereye sonra.

Ben barda baktı ve siyah bir elbise bir esmer kız gördüm. O özellikle sıska olmadan çekici bir figür vardı. Onun diz boyu elbise sarılma ona şekil tarafından sıkıca tutulan C-fincan göğüsler (Ben tahmin ediyorum). Ben onu güzel uzun dalgalı saçları onu tamamlanmaktadır üzerinde yürümek cesaret var olması. Gözleri eşleşen kahverengi karanlık bir gölge. "Teşekkürler ona cevap olarak". "Seni öpebilir miyim?" Bir takip benim topal girişimi oldu. Ona cevap oldu "İyisin, her neyse teşekkürler".

"Çok ileriye Biraz?" Ben utanç bir dokunuş ile, sordu.
"Biraz."

Daha sonra yaklaşık bir dakika kadar konuştu. Çubuğunu kapatmak üzereydi ve onun gruba ayrılmak üzereymiş gibi o gerçekten gece geç saatlerde bir şey arıyor değildi çıkıyor.

Daha sonra onun grubunda bir petite sarışın kız fark ettim. "Merhaba, bant gördün mü? Sadece sonu yakaladı, ama onlar burada normalde iyi ", bu sevimli küçük diye sordu kadın. "Evet, onlar iyi", onu ilk cevap oldu.

"Arkadaşım, sadece konuşuyorduk İrlandalı kızın onu seviyor. Bu yüzden bazen onu bizi içeri getirelim "" o iyi olursa ", Diye ekledi.

Biz de onu sevimli mizah biraz kıkırdadı.
"Gülerken Gerçekten güzelsin."

"Teşekkürler", bana yakın küçük bir adım, gözüne parlak bir ışıltı dedi.

Onu belinde ellerimi koymak ve onun için başımı aşağı eğdi. O, gözleri kapalı bir miktar geriye başını yasladı ve biraz ağzını açtı. Onun nemli dudaklarını direnmek için çok cazip. Ben şefkatle öptü. "Hum". O öpücük sonra inledi. "Bu güzel oldu." "Evet" kabul etti. "Better tekrar yapmak", diye ekledim.

Biz tekrar öptü. Biraz daha acilen öpücük sürdürdü. Ellerim yavaş yavaş onu sıkı küçük serseri fincan için beline gelen kaymış. O zamana kadar ben sadece gerçekten yüzünü ve düz çenesinin hizasında bitiriyordum sarışın fark etmişti. Holding ve biz onu biraz rakam ne kadar güzel ve ince fark öptü onu sıkı serseri okşayarak. O, marjinal üzerinde 5 ayak uzun boylu beyaz bluz ile o onu göğüsler ne kadar büyük belirsiz oldu giymişti, ama 32A-24-34 gibi bir şey, en azından belki bir B-fincan olması ona şekil tahmin.

Biz İrlandalı kız bize kesilince, ellerim onu ​​serseri sevecen ve alt sırt, ellerini geri omuzlarınızı damlar almak ve birkaç dakika için öpüşme ediyorum. "Hey Amy, gitmeye hazır mısın? Biraz soğuk dışarı, biz bir taksi alıyoruz. "" Tamam ", diye yanıtladı. "Geri gelmek ister misin?", Diye sordu. "Evet, kesinlikle", benim diz refleksi cevap oldu. O zaman ben 27 ve bu kız 19 veya 20 bakındı. Ben seksi bir ince kızın yaşı ile kulpları var ve onu kolayca gitmesine izin veremezdim son kez hatırlıyorum olamazdı!

Ben Barın karşısında arkadaşlarıma veda salladı ve benim muhteşem genç Amy ile çıkış ve dışında el-in-hand için bodrum bar merdivenlerden yukarı tırmandı.

"Eğer onu eve götürmek istediğinizden emin misiniz?" İrlandalı kız istedi. "Şey, evet. Neden olmasın? "Amy düşündü. "Biliyor musun ..." İrlandalı kız açıkça nedeni ne olursa olsun ifşa etmek isteyen değil, dedi. "O iyi olacak. Bu sadece eğlenceli bir parça bulunuyor. Ben bile değilim ..... Eğer "kim artık biliyorum.

Amy, İrlandalı kız ve başka bir kız ve oğlan ile taksi atladı. "Tamam mı?" Everything I Amy fısıldadı. "Güzel, sorun yok".
Amy şehrin Üniversitelerin birinde bir öğrenci oldu ve Üniversite konaklama yaşadı. Biz o paylaşılan düz döndüğümüzde, orada bir kaç kişi vardı. Amy bana bir içki verdi ve biz yaklaşık 20-30 dakika karışmış ve birkaç kişiyle konuştum hem.

, "Demek sonunda çekti" İrlandalı kız gülümsedi. "Evet" Güldüm.
"O gerçekten tatlı," Ben. başka bir kız sohbet, onu beyaz bluz ve sıkı mavi kot orada onu ayakta görmek için başımı çevirip ekledi
Evet o olduğunu ", ama dikkatli olmak lazım "

"Ne demek istiyorsun?"
"O söz değil onun eski erkek arkadaşı bir kaçık bir parçasıdır?"
"Öyle mi biz taksi gelmeden hakkinda ne olduğunu?"

"Evet. O her birkaç kez bitirmek için çalıştı, ama o herhangi bir haber almaz. O sadece zaman habersiz, çıkıyor ve o tehlikeli bir çizgi var. "
"Sen beni koymak için çalışıyorsun?"

"Hayır, sadece sizinle ilgili ne olabileceğini bilmeniz gerektiğini düşündüm."
"Ben sadece onu yalnız bırakmak söylerim kadar yanarsa!"

"İyi şanslar" diye eklemeden önce güldü, "Ben senin gibi bak, Amy kesinlikle seviyor, ona daha önce kimseye eve getirmek bilinmemektedir ettik, ben sadece sizin farkında olması gerektiğini düşündüm."
"Teşekkürler, sanırım."

Biz biraz daha uzun sohbet ettik ve insanlar muhtemelen yatağa, kayması başladı. Sonra Amy pijama giyen geri yürüdü. Soluk sarı renkli bir kare ızgaraları ile Beyaz. Da oldukça bol. Beklediğim Zor seksi bir görünüm. "Merhaba", o beni karşıladı. "Nerelerdeydin? Bir süre seni görmek değil ", diye chirped. "Ben sadece, arkadaşlarınıza iyi insanlar konuşuyordu". "Teşekkür ederim, ben onları seviyorum," diye yanıt alınamadı. "Ben yatmaya gidiyorum." O beni bilgilendirdi. "Tamam, eğlenceli geliyor!"

Onun arkadaşlar bir çift bize kesildi. Bunlardan biri, onu düz yaşayan bir çocuk onu onu takip etmek istedi. Yani kapalı onun odasına gitti. "Ben daha iyi geceler, takip ederim Düşün", onu İrlandalı bir arkadaşım söyledi.

Onu yakaladım, o onunla konuşarak çocuğun yatakta oturdu. O yatakta, ben ekleyebilirsiniz değildi. "Merhaba, hazır mısın?" Diye sordum.

"Ah ben yorgunum, ben burada uyku olabilir?" Diye sordu oğlan. "Amy Haydi," Ben usulca ona Elimi uzatıyorum dedi.

"Sen kendi odasına geri giderseniz sadece ona shagging bitireceğiz biliyoruz," oda biz içeri vardı bulunuyor çocuk ekledi: "Hadi," elimi alıp lider, bana onun yataktan tırmanmaya söyledi Beni odasına geri.

O, arkamızda kapı kapalı döndü ve beni öptü. Öpüştük Elleri gömleğimi unbuttoning. O benim gömlek kapalı terlik ve göğsüme okşadı. Göğsümde saçlarına ve birlikte parmaklarını yayınlanıyor. "Hum, erkekçe", sonra beni öpmeye devam etti. Onu pijama üstünü elimi ulaştı ve onu küçük firma göğüsleri okşadı. Önce sol ve sağ. Ben boynunu öpmeye başladı onu sol meme üzerinde benim parmak uçları kalan. Dudaklarım boynunu araştırdı "hummmm", diye mırıldandı. Benim diğer eli onun şımarık küçük serseri aşağı onu pijama kaymasını.

Elleri benim kemer ve sonra benim pantolon unfastening başladı. Benim ayak bilekleri etrafında gevşek ve aşağı benim pantolon Slipping, o benim pantolonunun üzerinden okşamak benim ereksiyon başladı. Sonra benim horoz bahar ücretsiz izin, bir tarafa malzeme çekti. Biz tekrar öptü gibi o benim hassas çan üzerinde ileri geri benim sünnet derisi kaymasını, benim şaft üzerinde elini slayt başladı. "Sen güzel Amy sensin." "Teşekkürler", o kızarma ve kıkırdayarak cevap verdi.

Ona gömlek düğmelerini açmak başladı ve o onun ile elimi yakaladı. "Hayır, ben onu terk ediyorum". "Neden? Onlar harika hissediyorum, göğüsleriniz çok güzel bahse girerim. "

"Ben bırakıyorum. Bu "final. O çok ciddi görünüyordu, bu yüzden zorlama yoktu. "Gel buraya", ona yakın çekti ve tekrar öptü. Çıplak, sevimli serseri okşadı.

Benim pantolon, ayakkabı ve pantolon üzerinden Stepping, daha sonra onu yatağa oturdu. Tekrar öptü, onu geri koymak ve onun uyluk okşadı. Öncelikle sol uyluk dışında .. yukarı ve boyunca. Onu diz onu kalça. Sonra onu serseri altında ve onun uyluk aşağı geri. Onu thoughout Öpüşme, ben onun sol uyluk üzerinde ve çevresinde ışık parmak uçları izlenebilir. Sonunda sadece dudakları dışında hafifçe izlemeyi, onu kasık üst ulaştı. Onun mükemmel pürüzsüz tüysüz kedi farkeden, "Amy, sen kaç yaşındasın?"

"19, neden?"
"Sadece merak. 18 veya 19 tahmin ediyorum. "

"Söyle bana?"
"Onu tekrar gömlek alt düğmesi geri başladı gibi sadece" kontrol.

"Hey, sen benim göğüs göremiyorum", o, kedi geri elimi yönlendirilmelidir. Dudaklarını ve üzerinde benim parmak Rehberlik. Sonra şefkatle onu klitoris kaputu hafif dairesel hareket yapmak için benim parmak tatlılıkla kandırma. "Beğendin mi?" Ben şefkatle onun kulağına fısıldadı. "Yeeaah, hum".

Sanırım başlamıştı ne devam etmeden önce elini güdümlü olarak, ona güvence "Tamam, oraya ne yapacağımı bilmiyorum." Ben mutluluk içine onu klit coaxed benim parmak iken boynunu öpmeye, onun yanında yatıyordu. Onun yumuşak tek nefesi kesilir inliyor. Bir dakika kadar sonra, ben onu kedi dudakları arasında bir parmak ucu kaymış.

Dudaklarını içine Tracing ... sonra biraz daha derin kayma. Hala benim başparmak ile onun klitorisini masaj .... Benim parmak ile onun yumuşak g-spot bulundu. Onun ani sızlanma onu g-spot pompalama dikkatimi döndü. Elimi içine onu kedi iterek, kalçaları kaldırdı.

O hızlı onun nefes, yukarı doğru gergin olarak onun içine sert parmaklarımı Pompaj ... Onun yakın geliyor için baktığımda bazen benim ayak aydınlatma. Sonunda ben ona muhteşem ince vücut, geri kemerli, kalçaları bucking ıkınma ve seğirmesi, geleyim.
"Ohhh, iyi oldu", o kısa bir süre onu orgazm sonra bana purred. "Eğer onaylama sevindim, bir içki fantezi?"

"Lütfen sadece mutfaktan biraz su getir, yapabilir."

"Tamam." Ben yataktan hızlandırdı ve kapıya yöneldi, o "size bazı giysiler koyarak değil misin?" Quizzed

"Herkes ama bize uyuyor ... ve ben çabuk olacak, kimse de beni göreceksin! "
"o kadar en azından kapağı, bir şey koyunuz", o işaret benim gurur ereksiyon vardır.

Aşağı baktım ve benim horoz Amy önceki mutluluk anları etrafında wreathing olmuştu açıkça bazı eylem beklentisiyle, çok gururlu ve hard rock duruyordu. "Bu yapacağız", etrafında katlanmış plastik torba Tesco koyarak, dedi. Ben sadece benim topları hala aşağıda asılı, çok kötü bir bahane sarılı.

Ben, kapıyı açtı geçici kimsenin civarındaydı kontrol baktım, arkamdan Amy'nin kapıyı kapattı ve mutfağa daldı, büyük bir temiz cam aldı, soğuk su ile doldurulur ve yatak odası doğru yöneldi. Tek sorun, ben Amy'nin hangi oda hatırlamıyorum ki oldu!

Iki kapı aşağı daralmış olması, açıkçası yanlış bir tercih! Kapı açma ve bir elinde bir bardak su ile kapı yolu yürüyüş ve katlanmış Tesco taşıyıcı çanta gevşek benim horoz üzerinde asılı bir çift uykulu yüzlerle karşılandı. Ben hızlı bir şekilde özür diledi ve odadan çıktı. Gördükleri, ama ne kadar Fikrim yok Amy'nin asap geri almak için iyi olduğunu düşündüm.

"Eğer dick üzerinde sadece bir çanta ile oraya gitti inanamıyorum, su oh thanks" Amy benim dönüş söyledi.

Biz de bir yudum vardı ve ben yatakta onu yanına geri aşağı oturdu. Biz öptü ve tekrar yattı. Onu ince dansöz sevecen ve onu küçük ama sağlam meme okşayan o gömlek altında, vücudu keşfetmek sürdürüldü. Onu öpmeye ve onun muhteşem yeşil gözlerinin içine bakarak, "Sen harika bir vücudu Amy var". "O kadar da iyi," diye belirtti. "Gerçekten, güzel yüzlü, güzel yumuşak saçlar edilir", koklama ve saçlarını öpüyor, "muhteşem ince tum, büyük küçük serseri ve güzel sıkı kedi."

"Gerçekten iyi değil", diye ısrar etti.
"Bu gerçekten vardır. Yapılacak tek şey, en bu gömlek geri ve sonra onu gömlek ile ağzıma onu meme alay, "o küçük göğüsler Bence kadar iyi kontrol edelim.

"Hayır yapamam. Sen gördüğün gibi olmaz. "
malzeme olsa onu tekrar meme alay, "Ben her şeyin mükemmel olduğunu hissettim kadarıyla".

Bana kadar sarılma ve benim yerime onu bacak sarma, bana dedi, "Bu benim eski erkek arkadaşım hakkında bir şey bana kötü üzdüm yerde oldu. Mahkemede benim için ayağa etmem. Uzun hikaye, ama ben "sen benim gömlek olmadan beni görmesine izin veremem.

"Ne olursa olsun o kadar da kötü olamaz. Size zaten gördüm ne kadar düşündüğümde. "

"Ben hala onu almayacağım. Neyse, hiç OYUNCAKLAR kullandınız? "
Aniden ona başucundaki yanına ulaştı ve büyük bir vibratör çıkardı. Ben yaklaşık 7 inç yaklaşık 15 santim uzunluğunda ve çevresi olmalıydı. "Bana o şeyle bir aşağılık kompleksi vermeye çalışıyorsun?" Diye sordum.

"Çok kolay, sadece bunu koymak, hala önceki ıslandım." O bana uzattı ve bacaklarının açık geri çekilmem. Ben, yatak aşağı taşındı onu, gömlek altında hemen fark onu pert küçük göğüsleri ile beni karşı karşıya düzgün küçük kedi baktı. "Bu çok büyük ve küçükler, bu gerçekten işe yarayacak" dedi. Diye bana güvence verdi, "Sen şaşıracaksınız".

Onu içine sonuna hafifletti ... sonra biraz daha ... ve biraz daha fazla. "Sadece birkaç kez hareket ve dışarı" diye talep etti. Ben yavaş yavaş bu oyuncak ile onu pompalamaya başladı. "Derin, derin" diye talep etti.

"Hızlı". "Derin". Sonunda "O derin değil" diye önerdi.

Bir keresinde başucundaki işaret ederek, "bir yere koymak, bu kadar yeter," diye sonunda bana söyleyene kadar o gerçekten, içine başlamıştı yakında yapılacak sevdim biliyordu. Vibratör ile, öpüşme ve okşama yeniden su yanındaki komodinin üzerine, onun suları ile ıslatın. Elleri sevecen ve benim serseri sıkma.

Aniden ona telefon beeped. Uzanıp endişeli görünüyordu. "Neyin var?"
"Hiçbir şey."
"Emin misin?"
"Evet, sadece benim ex, o gelmek istiyorum."

"Şu anda? "'Hayır'! Söyle
"ben yapıyorum", o yazdığınız gibi, "Umarım o uzak kalacak" dedi.

O geri ona telefon koydu ve beni üstüne yuvarlandı. Biz, yine neredeyse hayvansı bu kez öptü. Daha sonra, benim göbek oturdu kollarımı aşağı sabitlenmiş ve gülümsedi. Onu serseri benim penis karşı sallanan, benim pelvis üzerine onu kedi gyrate ve öğütmek için başlatılıyor. Ben ona yumuşak kedi bana gyrated nasıl o ıslak hissediyordu.

Daha sonra geri ulaştı ve ileri geri benim sünnet derisi okşadı. "Beğendin mi?" Diye sordu.
"hum, evet, biz sonraki neler yapabileceğini biliyorum."
"Eğer giymek için bir şey var" Only if, diye belirtti. "Cüzdanımda", ona talimat verdi.

Onun sevimli eşek yapışmasını benim pantolon yatakta kapalı uzandı ve benim cüzdan dışında bir prezervatif var. "Sadece sonu yok, ben herhangi bir doğum kontrol değilim umuyoruz.", Dedi, "İşte gidiyoruz"
"Sadece ne kadar zor bana Amy binmek için planlıyorsun?"
"sert Olabildiğince", diye , bana gülümsedi o doluydu ve aşağı yuvarlandı var dışarı Prezervatifin var.

O, benim göğüs üstüne tırmandı biraz gyrated. Sonra arkasına yaslandı ve benim lastik kılıflı penis okşadı. Nazlı bir gülümseme gülümsedi, biraz sonra beni yavaşça üzerine kendini güdümlü kendini havaya kaldırdı. Daha önce büyük vibratör rağmen yine çok dardı. Yavaş yavaş o benim mütevazı 6 inç aşağı tüm kaydırın ve tekrar gyrate başladı.

"Hum .. o tüm benim sert dick birlikte onu sıcak gerginlik hissi, benim pelvis içine ona klitorisini ovuşturdu olarak "çok iyi geliyor, ben purred. Benim Dick gibi ona uyum gerginlik bir kaç santim büyüdü sanki hissettim.
Ben sıkıca kini üzerine benim hala daha onu itmeye çalışıyor beline elde tutulan "Oh evet", ben soluk soluğa. Herhangi bir derin onun itmek olarak imkansız gibi ben sadece onun nasıl hissettiğini sıkı yeterince alamadım.

O, uzakta beline benim ellerini çekti kafama koydum ve benim göğüs üzerinde yakın eğildi ve boynuma içine sokulmak başladı. Öpüşme ve sıkıca beni içine döner iken ona yumuşak ihale dudakları ile boynumu emiyor. Ben onu içine süe sürebilir daha ne kadar emin değildi. O Ben bir prezervatif giymişti unutmuştum çok iyi hissettim.


Birkaç dakika sonra ben gerçekten tutunmaya çalışıyordu. Eğer ok ", o quizzed yüzüme konsantrasyonu musunuz farkeden? Sen ok görünmüyorsun? ".
"Güzel, ben çok iyiyim, sadece gerçekten, gerçekten şu anda benim yük darbe değil mücadele. Sen çok iyi Amy hissediyorum. So Good Ben ". Ben geldiğinizde patlaması için gidiyorum gibi hissediyorum
"ha? Beni Burst" diye güldü. "Denemek görmek gibi."

"Sürece patlama yok gibi prezervatif, o" diye ekledi.
"beni denemek görmek ister misiniz?"
"Evet," diye güldü.

Ben oturdu Bu noktada, bir an geri slamming ve onun içine uzun sert vuruş slam başlamadan önce, onu sıcak sıkı kedi dışarı süzüldü, başını yukarıda ellerini tutarak, onu sırtına onu saygısız.
"Ah işte bu, bu ne Ben istiyorum! "o sevimli yüzü alay buruşmuş, ham tutkulu tıslayarak boğuk sesle belirtti. Yine eleştirdim "Bana doğru dick, koy".

Ben hiçbir teşvik gerekli ve onu sert ve sert çarptı. Tekrar ve tekrar. Alay, yüzünü sola başını arkaya eğik, bileklerine beni çevreleyen bacakları ile arkamdan geçti.

O her slamming itme ile tatlı homurtu başladı. Beni çok zor gelmeye çalışıyordu, ama onun zina homurtular sesi daha beni dönüm. Ben daha açık olabilir Eğer!

Onu ıslak, sıkı kedi sadece bir kez daha içine şapırtılı önce, belki ikinci bir, belki iki, Sonunda ben artık sürebilir ve kısaca durakladı. Ona tatlı burnunu öptü ve benim penis onun içinde patladı gibi onun güzel gözlerinin içine baktı. Sıkıca Her darbe ile onu içine iterek.

Kendi sıcak suyu onu sıkı karşılama kedi içinde derin onun lastik kılıf benim zonklama çan çevreleyen hissediyorum. Şimdi zonklama ve benim dick etrafında tüm pulsing Sıkı karşılama kedi. Onu orgazm yatışmış, o usulca öptü, gülümsedi ve oh iyi oldu, "dedi, ama şimdi yorgunum. Sen bana uyku iken tutar mısın? "

"Kesinlikle." Onu öptüm ve bileklerine unhooked ben onun öğrencisiyim konaklama tek yatakta kadar hiç değildi, onu yanına inişinin.
Daha sonra bana bir kaşık pozisyonu içine snuddled ve "tut beni" dedi, .

Ben şimdi çok daha küçük penis kapalı kondom kayması ve kılıfın ucundan aşağı ağırlığında büyük bir yük ile bizi içeri uzattı. "Ertesi gün hapı gerek yok," diye şaka yaptı.
"Ben kesinlikle dışarı benim para yetmeyecek var," dedi, "Orada cesaret bol!" güldü

Ben dikkatlice başucundaki kullanılan kılıf koymak ve sonra elini tuttum, onu top kadar bir elin kaymasını ve bir meme çukurluğu.

Hemen sonra onu telefon çaldı. "Bırak", ben o acilen oturdu dedi. "Bu o, onu bırakamam."
O "Hey, geç veya erken, ne olursa olsun.", telefona cevap
"Hayır, sana kim söyledi, yalnız değilim?"
"Hayır, ben iyiyim gerçekten. "
"Hayır, yok. Bunu yapmak zorunda değilsiniz. "
"Sen neredesin? .... Gerçekten mi? "

O telefon indirdi ve onu tatlı sevimli yüzü solgun ve cansız oldu.
"O tarafa doğru yolda, ŞİMDİ, gitmek var!"
"Kim?"
"ex, o 10 dakika içinde burada olacak."
"Eğer kötü muamele mi?"
"evet, iyi, Err .."

"Ben kalmak ve sonra bakacağız."
"Hayır, bu işe yaramaz, o, gerçekten deli deli gitmek istiyorum."
"O sakin ve onunla değilsin kabul etmek gerekir".
" Olmaz, o dinlemiyor ben o güne kadar dinlediği tek kişi benim ve o sonra pişirilen değil. O bir deli. Bu çok tehlikeli bir deli. "

"Ama .." Ben konuşmaya çalıştım, ama beni kısa kesti.
"Hayır, sen gitmek gerekir. İşte numaram, seni tekrar göreceğimi veriyorum. , Eğlenceli, nazik, sevgi dolu ve seks iyi sadece biraz Sen harikasın. Ama, şimdi eve gitmek lütfen lütfen lütfen. "
Ona veda giyinmiş ve öpüldü olduğunu deyince.

Onu bıraktı, İrlandalı kızın odasından çıktı bana göz kırptı ve dedi ki, "o bir kaçık olduğunu söylemiştim, ama en azından sevişmek iyi bir var". "Diye? Gerçekten o kadar kötü mü"
Sen daha iyi inanıyorum ", ama keşif onu tekrar göreceksin."
"Gerçekten mi?"
"Evet, duvar boyunca iki duyabiliyordu, o yatakta kırmadım bir mucize , veya birbirlerine. Bir kız böyle seks ve daha fazlası için geri gelmez. "

"Teşekkür ederim", biraz kızardı.
"belki her şeyden sonra seni eve almış düşünmeye başlamıştım. Neyse nutter oğlan beyzbol sopası ile birlikte gelmeden gitmemiz iyi oldu. "
o olacak odamda bu bulursa, bu atın, sizin bin koymak Amy ardından, İrlandalı kız yalvaran kondomu tutarak dışarı koştu " çevirin! "" Ewey ewe, "bizim coşmuş oturumu tarafından ürün alarak İrlandalı dedi kız.

13 yorum:

  1. tolga dedi ki...:

    Ben tolga yaragim büyüktür azgın seks düşkünü bayanlar hadi arayın bekliyorum jigolonuz olurum 0539 874 15 80

  1. Unknown dedi ki...:

    teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

  1. Unknown dedi ki...:

    Slm ben fırat 33 yaş da yim güzel bir bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun geç bayanlar arasın gizlilik önemli bayanlar telefon da konuşulur bütün bunlar olan her şeyi telefon da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasın sekse düşün olanlar bayanlar arasın 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasın efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum derdini paylaşacak ve kalıcı bayanla tanışmak istiyorum lezbiyen de ariyablirsiniz sekse sevenler bayanlar titiz bakımlı 25 35 40 30 arasi bayanlar arasın saygilar vasap ta var izmir titiz bakımlı bayanlar 0543 453 45 25

  1. sempatik sikici dedi ki...:

    GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

  1. Tatlikacamak dedi ki...:

    Istanbul umraniye murat ben sex fantazi kacamak heyacan macera ve daha fazlasi icin arayin veya mesaj atin bayanlar bekliyorum gaylar ve erkekler asla aramasin 05468842185

  1. Dost Erkek dedi ki...:

    Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

  1. patnerkoray dedi ki...:

    0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HYECANLI BI OKADAR GUZEL VE HOŞ BI SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GIZLI KACAMAK VE HOŞ BI FANTAZI YASAMAK İSTEYEN EVLİ BAYANLAR GUVENILI SIRDAS Bİ SEKS ARKADASI ARAYAN KALIN VE BUYUK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLI DUL OLGUN TÜRBANLI ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLŞM LÜTFEN NE ISTEDIYINI BILEN VE GERCEK SEKSI ARZLYN ARASIN 0543282 8618

  1. Dost Erkek dedi ki...:

    Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

  1. Dost Erkek dedi ki...:

    Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

  1. Dost Erkek dedi ki...:

    Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

  1. Adsız dedi ki...:

    SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN 45 YAŞ ÜSTÜ OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

  1. Cemal dedi ki...:

    Azgın bayanlar arasın İstanbul 0555 162 36 25

  1. Dost Erkek dedi ki...:

    MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

Yorum Gönder