Asla unutamayacağı Bir Gece

3 Şubat 2013 Pazar


Onun pencereleri açın ve bizim oda ile serin esinti darbe bildirmek istedim bu gece dışında Temmuz ortasında, o, diğerleri gibi bir geceydi, serin bir yaz gecesiydi. Birlikte televizyon izliyor ve bizim telefonlarda oynarken yatakta yatıyordu. Bu yüzden yavaş yataktan sürünerek dolaba yürüdü kapakların altında olmak biraz sıcak oldu. O askı off benim uzun t shirt birini çekti ve onun elbiselerini çıkarıp şerit başladı.

Kafasını, dolaptan loş ışıkta parlıyordu onun yumuşak, ipeksi bir cilt boyunca kapalı onun gömleği çıkardı gibi baktı. Onun güzel tam göğüs, çıplak ve maruz. O yavaş yavaş onu şort ve çıplak kıçını teşhir beyaz pamuklu külot kapalı kaydırdı. Benim horoz büyümek ve sertleşmeye başlayan hissediyordu. Şimdi bana ne yaptığını tamamen çıplak ve habersiz o bana başını çevirdi ve o hızlı bir duş kapmak ve sonra bir gece aramak için yatakta tırmanmaya gidiyordu söyledi.

Sonra bana onu yumuşak pembe kedi açığa sadece doğru açıyla yerden elbiselerini toplamak için eğildi, anında benim horoz dimdik gitti ve çarpıntı başladı. Bunu gizlemek yardımcı olmak için yaprak taşımak için çalıştı. O banyoya yürüdü ve arkasından kapıyı kapattı, ben duş dönüş duydum ve perde kapattı çekin. Kapı farkeden ben yavaş yavaş yataktan dışarı çıktı ve kapıya doğru yürüdü latched değildi.

Yavaş yavaş bir ses yapmamaya özen kapıyı açtı. Artık banyo buhar dolu, bu yüzden perdesi üzerinde gizlice. Yan ben sadece biraz duş altında onu çıplak vücut görmek benim için yeterince açık. Su vücudu, onun mükemmel yuvarlak göğüsleri tüm eğrileri ve damlar izler şekilde akarken ben izliyorum. O vücudu onun vücudu için yıkayın ve yavaşça, etrafında ellerini okşamak kendi bedeni şekilde, sabun onun seksi, mükemmel bir vücut dökülüyor şekilde losyonları geçerli olarak izliyorum.

Ben bu yüzden elimi benim şort ve ben sürtünme ve kendi horoz okşayarak am o fark yoktur bu çok erotik görüntü izlerken yakaladı ediyorum. Ben perde geri çekin ve ona katılmak için benim dürtü kontrol etmek zorundayız. O jilet kapmak ve onu yumuşak, pürüzsüz cilt üzerinde bacaklarını, jilet kayar şekilde tıraş başlar gibi izlemeye devam. Sonra o yere oturur ve bacakları yayılır, bana onu kedi teşhir ve yavaş yavaş dikkatli de orada tıraş başlar.

Ben tıraş sabunu uzak traş olarak izlemek ve kırbaç krem ​​uzağa yalama Dilimde getirerek hayal başlar, aniden, onun tadı ona yumuşak pembe kedi yüzümü gömmek ve ona klitorisini emmek arzuyla bunaldım. Ben sadece bu konuda düşünme elimi benim sert horoz çarpıntı yapılmış onu çok istiyordum. Ben onu cum yapmak ve onu inilti duymak istiyordum, onu vücudu ürperti hissediyorum ve o orgasmed sarsmak istedim. Bunu asla unutamayacağı bir gece yapmak istedim.

Ona ne gerçek bir zevk bu yüzden o, düşünmek ve onun tüm kendini kontrol onun tüm yeteneğini tüm nedeni kaybetti aşılması gereken bir şey olduğunu, olduğunu bilmek istedim. Benim hızlı banyo sol ayağa kalk başladı ve arkamdan kapıyı kapattı çekti. Gerçekleşmesi hakkında ne olduğunu bilmeden ben hızla şeyi hazır almaya başladı. Her şey hazır alıyorum sonra ben aceleyle ve yatağına geri tırmandı gerekebilir düşündüm.

I got gibi sayfaları çekti banyo kapı açtı ve o benim uzun t shirt giyen dışarı çıktı. O yatağın kenarına doğru yürüdü ve beni yanına yatırdı. O çarşaf çekti ve midesine takla attı. Ben yavaş yavaş geri ovmak başladı ve o kısa bir inilti verdi. O gergin olup olmadığını sordum ve o bir masaj kullanabilirsiniz eğer. O omzunun üzerinden bana baktı ve gülümsedi. O ben istemedim, ben hiç yoktu, ama geç oldu ve o istediğini söyledi.

Ben hiçbir sorun oldu ve onun yanında Sat söyledim. Ben bu şekilde oldu gibi görünüyor, ben ovuşturdu gömlek yukarı demetleme, onu geri ovmak başladı. Ben o takmamış olsaydı daha kolay olacağını söyledim. O oturdu ve başının üzerine çıkardı, ben gömlek o vardı tek şey olduğunu fark etmişti o zaman oldu. Güzel benim planına Bu uyum. Ben tekrar tekrar onu alt arka kısmında başlayan ve yoluma kadar çalışma onu ovmak başladı.

Ben ovuşturdu olarak ben yavaş yavaş ben sadece onun üstünde oturuyordu, böylece onun üzerinde bir bacak kaydırdı ve onu mükemmel çıplak göt aşağıda. Onu geri daha yüksek olsun başladı gibi benim sert horoz ona gerçekten gerçekleşmesi konusunda ya da o bana döndü olduğuydu bilmek isteyen değil, yatağın yanında durdu böylece onu güzel yuvarlak göt karşı ovmak başlayan hissediyordu önceki. Onu omuzlar ulaştı olarak ben o kadar, O, uykuya dalmıştı ki rahat çıplak ve çok maruz kalan ve çok hassas hale geldiğini fark ettim.

O zaman til uyanmak olmaz emin olmak isteyen doğru ben yavaş yavaş onu omurga aşağı benim parmak uçları sürükleyerek, onu geri aşağı bir yandan kaydırdı edildi. Onun henüz olsaydı tamamen uyuyor onu aşağı shivers göndereceğini biliyordum ve o hareket edeceğini, hatta bir titreme. Yani hareket benim planı kurmaya başladım. Yavaş yavaş onu yavaşça onu uyandırmadan onu geri rulo almaya çalışırken zorlamaya başladı. Birkaç denemeden sonra ona geri döndürülür.

Yavaş yavaş onu yumuşak, pürüzsüz pussy açığa dışında bacakları yayılmaya başladı. Yavaş yavaş onu bacak aralarına sürün ve hafifçe dilimin sadece ucu ona klitorisini yalamaya başlar, o biraz hareket ve düşük kısa inliyor dışarı izin başlar. O uyanıyor ya da sadece benim dokunmatik tepki ise eminim devam edilmedi. Onun kasık içine elini slaytlar ve ona klitorisini ovmak başlar uyarı olmadan, ben bakmak ve o hala uykuda olduğunu fark ve o ne yaptığını farkında olduğunu biliyoruz.

Ben bir an için seyretmek, parmaklarını ona klitorisini üzerinde slayt olarak izlemek, o losyonları yol izlemek. Ben onu kedi kapalı yansıtan küçük bir ışık pırıltısı fark ve o ıslak almak başlıyor fark etmeye başladınız. Ben onu kedi yalamaya başladı ve onu tatmaya başlar. Dilimin onu cum tatmak beni heyecanlandırıyor. Ben o tadı seviyorum. Onu şimdi damlayan ıslak kedi içinde dilimin kaydırın, o yüksek sesle yeterli kendini uyanmak için, inilti uzun bir sesle var izin, yarı şaşkın, yarı uyanık o kadar oturup çalışır.

Onu mide benim el koydu ve onu geri itin. Benim dudakları arasında onun klitorisini emmek ve benim dil ile oynamak gibi o inliyor. Şimdi tamamen uyanık ve o neler oluyor farkında kafamın arkasına alır ve onu kedi içine yüzümü çeker. Her şey bir şok kan acele ve onun adrenalin pompalama gönderir. Onun klitoris şişer ve çok duyarlı hale gelir, ben emmek ve onun klitorisini İnlediği sesle oynamak daha. Hızlı ben yavaş yavaş ona klitorisini benim ağız emme bırakın ve onun uyluk iç tarafında ve onun alt karnına öpmek başlamak için sonuna kadar bu istemiyor.

Ben kalkıp yatağın üzerinde vücudunu açmak ve kenar onu çekin. Ben tüm ayak için onu rulo ve yatak başını aşağı doğru itin. Bacaklarını zaten ovmak ve onu kedi ile oynamaya başlayın yayılmış olan, onu cum benim parmak uçları kapsayan, ben yavaş yavaş onun içinde benim iki orta parmak kaydırın ve yavaşça parmak başlar ona sıkı küçük kedi fuck, benim parmak onu şimdi cum damlayan. Ben eğilip yavaşça onu kedi damladı cum kapalı yalamaya, kıçını, kıçını üzerinde kayar benim sıcak ıslak dil yalamaya başlar.

O inlemeye başlar ve oturup çalışır. Ben boynundan onu kapmak ve yatağa onu geri aşağı doğru zorlamayın. Bir el ve onu eşek üzerinde yalamaya devam diğer ile onu kedi lanet parmak ile onun basılı tutarak. Ben yavaş yavaş buradan kedi benim cum boğulmuş parmaklarımızı çekerek ve klitorisini ass onu yalamaya başlar aşağı hala onu tutarken. Ben yatağın yanındaki masaya ulaşmak ve ben bir gömlek altında sakladı bir oyuncak kapmak. Bu benim kendi sabit zonklama horoz aynı şekil ve boyutu hakkında bir vibratör var.

Onu eşek ve kedi karşı ovmak başlar. Yavaş yavaş onu sıkı ıslak kedi içine kaydırın ve onu kedi açık yayılır olarak izleyebilirsiniz. O onun içinde bir sabit horoz hissediyorum yüksek sesle inliyor, ben düşük üzerine açın ve yavaşça ona fuck başlar. O yüksek sesle inliyor ve ben onu kedi cum damlar olarak izleyebilirsiniz. O onu almak istediğiniz yere çok yakın. Onu basılı tutmaya devam ederken hızını açmak ve oyuncak ile sert ve daha hızlı onu fuck başlar. O kurtulmak için birkaç kez dener ama yapamam gerçekleştirmektedir. Şimdi onun inliyor o neredeyse çığlık atıyor çok yüksek. Ben yavaşlatır ve yavaş yavaş kapalı til hız kapatmak ne kadar yakın bilmek. Yavaşça ucu onu kedi dışarı kayar gibi o oyuncak çekin, ve, neredeyse yatağa daraltır.

Onu kurtarmak için bir şans vermek zorunda ya da ben çok yakında onu geri yatağın ortasına ve midesinin üzerine yardım bu biten şansını riske bilmek. Şortumun çıkarıp başını yukarıda yatağa tarama. Ona boyun başlar ve yavaş yavaş kıçını onu geri aşağı öpücük onu hovering. Benim sert, kalın horoz aşağı yüzünün sadece Infront asılı. O tarafa biraz rulo ve benim horoz kapmak. O benim zonklama horoz vuruş yaparken yalamak ve emmek başlar.

Ben başını al ve ağzını fuck çok fena istiyorum. O derin boğazlarını bana ve kırlangıçlar her inç olarak izlemek için. Beni kuru Süzgeçleri olarak benim cum ağzını doldurmak için. Ama onun cum aynı şekilde yapma düşüncesi daha benim arzu sürücüler, bu yüzden çekip, bana ağzına tutmaya çalışıyorum, ondan sonra takip başlar ama ben onu geri itin. Ben dizlerinin onu çekin ve yatağın ayak onu başımın altında yatakta yatıyordu. Ben kalça onu kapmak ve bana onu aşağı çekme, onu kedi yüzümü gömme.

O onun şişmiş Klit benim çene, onu hassas klitorisini tickling benim kesimleri yüz tüyleri karşı taşlama, onu cum batırılmış kedi içine ve dışına kaydırın zorlayarak, eziyet ve dilimin binmeye başladı. O inilti ve daha sert ve daha hızlı gerçekten bana bir şey yapmak için izin vermiyor bana karşı eziyet etmeye başlar, ama beni heyecanlandıran ve hatta daha beni ateşliyor.

Onu yüzüme oturuyordu ve benim dil sürme, o benim horoz ve zevk yaptığınız gibi şimdi benim dil lanet hayır, bunu yaparken kendini kapalı alma düşünce benim horoz her zamankinden olmuştu zor, daha sonra o uzandı yapılan ve benim horoz yakaladı iki eliyle, biri ile o diğer ile benim zonklama şişmiş horoz okşadı o ovuşturdu ve benim topları masaj. O öne doğru eğildi ve ağzına götürdü. Onun yumuşak ıslak dudakları ve sıcak dil benim horoz mili aşağı yukarı kaydırdı ve.

Ben patlayacak gibi hissettim, ama geri düzenledi. O yumuşak dudakları ile benim horoz ibadete devam ederken, o öne eğildi zaman o benim cock ve beni onun klitorisini emme arasındaki o ben ne kadar yakın olduğunu bilerek, benimle oynamak için kendini açık bıraktı gerçeği yararlandı elde etmeye çalışıyor. Ben onu kedi parmak başladı, artık o onu cum damlayan sağ Parmaklarım içeri kaydırdı çok ıslaktı, o benim göğüs her tarafında bacaklarını bana üstüne bırakır ve yüzümü önünde geniş sağ yayıldı , onu her gizli nokta hemen önümde maruz kaldığı sürece.

Benim parmak kayma ve sadece bu yüzden bükme hareket ve açı bulana kadar bastırıyor. Başımı yukarıda ulaşmak ve kıçını kapmak. Kafamı sol olarak ben bana onu aşağı çekin, ben klitorisini gelen eşek onu yalamak. Dilimde kıçını o cums dokunur ve izin bir derin boğazına benim horoz ile inilti çıktı bulmaz. Onun titreşimleri kenar üzerinden bana gönderme inilti. Ben boşalmak başladıkça onun ağzından beni çeker ve benim horoz sıkı sıkar ve benim yük geri tutmaya çalışıyorum, bana mastürbasyon başlar.

Ben öne doğru uzanın ve başını kapmak ve onu bekleyen ağzına ve yüzüne üzerine benim yükü çekmeye başlamak gibi onu zorlamayın. Kalanı ile kaplı cum ve yüzünü bir lokma ile, o çünkü inliyor ve inlemeleriyle benim cock devam edemiyor. O sadece kırmak için yaklaşık bilmek. Çok fazla olduğunu çünkü o nefes nefese ve sonra aniden mücadele kıçını yalamak ederken ben yavaş yavaş onu ıslak kedi içine onu vibratör slayt olarak ben, bir oyuncak kapmak.


Ben sıkı bacaklarını için kelepçe ve onu orada tutun ve o titreşim yoğunluğunu uzağa çekmeye çalıştı gibi devam ediyor. Ben yavaş yavaş bir bacak bırakın ve serbest el ile ona klitorisini ve kedi karşı benim parmak ovalayın. Şimdi güzel ve onun cum ile kaygan, ben oynamak ve kıçını ovmak başlar. Inilti yüksek sesle alır, ama mücadele yeteneği onu terk etti, zevk o hareket edemez kadar yoğundur ki, düz, o bunalmış olduğunu düşünebiliriz.

Yavaş yavaş ben onun kıçını içine benim parmak slayt başlar. Onu oyuncak ile onu sert fuck ve onun klitorisini emmek ederken Onu eşek parmak başlar. Onun o ilk başta biraz bir hortum gibi squirts sonra onun uyluk aşağı berrak su küçük bir dere ve sonra gerilmesini ve gerginleştirici ve onun çırpınışları aniden çaresiz hale gelir ve o beni uyarmaya çalışıyor ve bir o çılgın haline inliyor. Vücudu o yüzden bir tuzak kaçmaya çalışan bir hayvan gibi direniyor aşılır, o zaman ondan coşar, o onu sıkı küçük kedi squirts kadar zor cums, o aniden, onun titreyen bacakları dışında hala.


O hareket edemez, düzgün düşünemiyorum bile tek bir düşünce toplayamaz. Yavaşça yatağa ona yardım ve yakın bir havlu ile, o yorgun ve tamamen boşaltılır onu temizlemek. O yavaş yavaş uykuya solmuş onun üzerinde kapakları çekti. Ben onu o kadar bilseydim büyük zevk verdiğini biliyordum. Ben ona unutmak asla bir gece verdi.

8 yorum:

  1. Unknown dedi ki...:

    Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

  1. Dost Erkek dedi ki...:

    Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

  1. patnerkoray dedi ki...:

    0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HYECANLI BI OKADAR GUZEL VE HOŞ BI SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GIZLI KACAMAK VE HOŞ BI FANTAZI YASAMAK İSTEYEN EVLİ BAYANLAR GUVENILI SIRDAS Bİ SEKS ARKADASI ARAYAN KALIN VE BUYUK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLI DUL OLGUN TÜRBANLI ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLŞM LÜTFEN NE ISTEDIYINI BILEN VE GERCEK SEKSI ARZLYN ARASIN 0543282 8618

  1. Dost Erkek dedi ki...:

    Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

  1. Dost Erkek dedi ki...:

    Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

  1. Dost Erkek dedi ki...:

    Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

  1. Cemal dedi ki...:

    Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

  1. Dost Erkek dedi ki...:

    MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

Yorum Gönder