Amanda ve Ben

3 Şubat 2013 Pazar


Ben bir lezbiyen olarak Sınıfta kendimi olur. Diğer kızlar fancying sadece benim bir şey değil. Ben 7 yıldır okulda yaşımdan beri Amanda tanıyoruz. Biz birlikte bizim sınavları geçmiş, birlikte okulu bıraktı ve hatta birlikte aynı yerde bir iş var. Amanda ve ben şimdi biz 19 de olduğu gibi ve biz bir kulübe gitmeye karar boyfriends olmadan yakın prity vardır. Kulüp evime yarım saatlik yolculuk bitti. Biz de gece için giyinmiş ve bize gece için bizi almaya toplamak gelmek için bir taksi çağırdı.

Amanda her zaman akıllı ve güzel bir kısa muhteşem bir kadındı. Onu nerede gibi güzel olmadığımı ama deneyin vermedi. O uzun dalgalı saçları vardı ve ben ona bir yere İspanyol vardı yere ailesi düşünüyorum. O İspanyolca konuşuyoruz ama her zaman onun adı sadece söylemek ve ona inanırsa onun arkasından gülmeye ne olacağını görmek için Jose deltoroo 'olduğunu adamla söyledi vermedi. Blokes kötü bir koku gibi onu etrafında tarama ve asla etrafımda olurdu.

Ben onun gibi olmak için zaman benim sol boob verecekti. Biz kulüp var ve müzik pompalama ve erkekler sıcak içeri girdi. Kulüp her adamla bizi kalabalık ve bir içki ve dans için uzak Amanda çekmeye çalıştı. Konuşuyorum olamazdı bir sarhoş adamla tarafından kadar sohbet ettik ve daha sonra yine Amanda sordu var. Gençtim beri ben fantezi adam değildi biliyordu ve yine de bir erkek tarafından sohbet var hiç.

Yani ben sürecinde vazgeçti düşünüyorum. Amanda bunu bilmiyordum ne olduğunu, başka hiçbir adam bana verebilir bana var ama tüm ben yavaş yavaş onu daha yıllar geçtikçe aşık derin başlamıştı düşünüyorum olduğunu biliyordum bir şey vardı. Gecenin sonunda biz Amanda evine sarhoş eve geri götürdü. Erken saatlerinde evine gece bizimdi bu yüzden Anne ve babası bingo ve bir yemek için gece dışarı çıkmak vardı.

Biz yiyecek almak ve televizyonda koymak ve iki kapak ile iç giyim orada oturmak ve onu büyük oturma odasında soğuk olurdu. O bir anda bir veya iki hafta için uzakta öylesine Babası emlak geliştiricisi oldu.

O Londra'da büyük bir evde yaşıyordu. Ben bir veya iki kez bitişiğinde ünlü birini gördüm eminim ama gözünü kırpmak olmaz. O sadece o asla gerçekten bir uyum adamla zamanı 3:30 am lazım taşındım ve biz gece yerleşti sürece ona Catherine yaşamış insanlar çok dikkat dedi. Amanda beni kanepede bir yastık verdi ve biz yerleşti. O ışığı söner ve oda pich siyah ve mutfaktan dışarı bağırdı buzdolabı gürültü gitti. Biz buzdolabı ses ve sokakta dışında churping kuşlar uykuya düştü.

Ben beni etrafında kolunu Amanda için uyandığımda, onu pert göğüsleri Nighty yoluyla mayın basıldığında 5 yaklaşık 4 veya belki de olmalı. Ne yapacağım? Uyandırın onu ve kurtulmak için ona? Veya bir şey söylemek ve sürece ben geldiğince için anı kucaklıyorum. Onu yarı çıplak vücudu onu güzel traşlı bacaklar benim ovuşturarak, ızdıraplar benim basıldığında hissediyordu, ben ne yapmalıyım ... Ben onu bu kadar yakın hissediyorum bir milyon yıl içinde hiç düşünmemiştim. Belki ben uyuyordum davranarak elimi ona avret fırça olabilir?

Onu iç senin için bacaklarının arasına elimi koyarak ve sadece sürece ben dışarı onu uyanma ile olabildiğince için orada durarak ona dokunmak başardı. Tanrım, bacakları çok iyi ve ben şimdiye kadar hissetmişti şey gibi pürüzsüz hissettim. Bu zamana kadar benim vajina suları benim klit ucu ıslatmaya başladı.

Yani benim pantolon dikkatle benim diğer elini koydu ve benim parmak ucuyla onu hissettim. Ben komik Amanda gibi un traşlı un düzgün ve pürüzsüz oldu. Ben onu suları bir tat için her şeyi yaparım .. Sonra Amanda konuştu. "Iyi bir fikir sahip miyiz?" kahretsin! Yani sonuçta uykuda değildi. Üzgünüm ben sadece bir kaşıntı vardı, endişeyle yanıtladı!? Bu blokes biri yengeçler onları bana vermiyorsun sen verdiyse Oh o, alaycı bir tavırla ... O sessiz gitti ve ben geri alınır ve uzak elimi tuttu. Diye bağırdı etmeyin. Ben üşüyorum sevdim. Amanda bir kez daha bana karşı geri nusled. Gözlerimi açtım ve o bana geri bakıyordu ona baktı.

Yani o taraftan başını koyarak dedi .. Tatarcık bir parça ister misin?? Onun eline güldü ve endişeyle öksürdü. Peki o etrafta kimse yok dedi? Bacağımı dokunun. Ben aşağı onu senin için elimi taşındı ve orada bıraktı .. Amanda gözlerimin içine baktı ve beni öptü. Ben benim mide havai fişek hissettim ve patlayacakmış gibi hissettim. Ben daha önce hiç vardı bir duygu oldu. O senin elimi yakaladı ve onu vajina onu küçük höyüğün o kadar taşındı ve onu pembe pantolon üzerinde onu dokundu. Benim için onları çıkart diye sordu.

Ellerimi hem onları soyulmuş ve aşağı getirdi. Yavaş yavaş o biz gereken her zaman olduğunu söyledi. Onları sağ çıkarmak ve kapakları altına bunları sızmayı başardılar. Şimdi sen de, Said .. Bu zamana kadar benim kendi pantolon sırılsıklam hissedebiliyordum, onlar yakın ıslak damlama ediliyor ve ben elçiliklerin başlamıştı edildi.


O benim aşağı çekmeye başladı ve ben onu durdurdum. Diye sordu Ne, şimdi geri gidiyorsun? Hayır ben eee ben yanıtladı, ben biraz .... Sanırım biraz ıslak dedi biliyor musun? Güldü ve benim de aşağı çekti. O taşındı ben onun parmakları benim suları bazı görebiliyordu. Zaten bunu tadını çıkarıyor gibi dedi Vay görünüyor! Ben o kadar temizlemek için bir bez alabilir miyim? Hayır o daha iyi bir fikrim var yanıtladı. O benim bacaklarının arasına aldı ve benim diz yukarı taşındı ve karın öptü ve gülümsedi. Hmm o tadı yağma ve biraz bencil olacağını söyledi olmazdı.

Amanda benim vajina yakın aşağı gitti ve onu öptü. Ben arzu ile inledi. O açılıĢında onun dilini sıkışmış ve dışarı sızdırılmış şeyi yutma benim kedi üzerinde onu tüm ağız koydu. Kalktım ve biz yerlerde açık şekilde sıramı istedim. Onun komik kıllı tıraş ve oldu. Bu sabunlu oldu gibi kokusu ve ben dilini sonunda onu cum hissediyordu. Ben bacaklarını yukarı ve aşağı hareket onu serseri onu clitorus ve tüm yol etrafında yaladı. Amanda sonra onu vajina iki ellerini indirdi ve bu yüzden benim tounge yani ben onu daha önce cum düşündüm uyandırdı içeri tüm yol alabilir o ayrı çekti, o bile henüz bana dokunmadı. Ben kendi kedi sıcak ve yapışkan almak ve patlak başladığını hissetti. Onu sıkı küçük komik sevme benim öz kapalı getirmeden önce hızlı durdurmak zorunda kaldı.

Ve sonra .. Oldu .. Kendimi biraz püskürtülür ve onu halıya damladı zaman patlayan yakınlaşmanızı hissettim. Ayy bana bakıyordu gülümseyerek ve dışında onu kedi tutarak dedi.

Ben buna değer olduğunu herkes için onu suları yaladı ve onu iki parmak koymak başladı. Diye inledi ve bu yaramaz olduğunu söyledi. Benim kedi ben sadece onun için yapmış fışkırtma sızan tutulması gibi umurumda değildi. Ona komik duvarlara derin benim parmak sopa başardı ve o bir itme girmeye başladı ona baktı. Sam!

O Senin dikkatli değilse parmaklarınızı tükürmek için gidiyorum düşünüyorum dedi. Ben hızlı kalktı ve uzun bindirmeler aldı. Evet Ohhh Ohhh o squeaked. Amanda saç beni yakaladı ve sonra onun zonklama vajinaya yakın beni çekti. Evet diye bağırdı ... Sana söyledim ... Ummm Ahhhh onun bütün vücut salladı ve o yüzüme içine çekerken onu cum tükürdü .. Ikimiz de ne olduğunu bitkin gibi biz de geri koydu .. Güneşin doğuşunu başladı ve biz de orada koydu ve ben sessizlik izledi.


Ben zaman biz zaman birbirlerine aşık yapmak söyleyebilirim ama sonunda babası devletlerin taşındı ve birbirimizi bir daha hiç görmedim. Ve her sonunda ... Ben kimsenin bilmediği ve gerçekten bir yerde, orada oldu seviyorum.

11 yorum:

  1. tolga dedi ki...:

    Ben tolga yaragim büyüktür azgın seks düşkünü bayanlar hadi arayın bekliyorum jigolonuz olurum 0539 874 15 80

  1. Dost Erkek dedi ki...:

    Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

  1. patnerkoray dedi ki...:

    0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HYECANLI BI OKADAR GUZEL VE HOŞ BI SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GIZLI KACAMAK VE HOŞ BI FANTAZI YASAMAK İSTEYEN EVLİ BAYANLAR GUVENILI SIRDAS Bİ SEKS ARKADASI ARAYAN KALIN VE BUYUK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLI DUL OLGUN TÜRBANLI ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLŞM LÜTFEN NE ISTEDIYINI BILEN VE GERCEK SEKSI ARZLYN ARASIN 0543282 8618

  1. Dost Erkek dedi ki...:

    Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

  1. Dost Erkek dedi ki...:

    Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

  1. Dost Erkek dedi ki...:

    Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

  1. Cemal dedi ki...:

    Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

  1. Şeref dedi ki...:

    Selam ben istanbuldan şeref ne istedigni bilen kendine güvenen seksi seven istekli ateşli azgın arzulu olgun dul genç bayanlar arayın seks yapalım am göt yalamayı çok seviyorum şuanda yatagında olup amını okşayan bayanlar hadi arayın ne duruyorsunuz 3G var tel özele açık bayanlar arayın 0538 639 92 24 0538 639 92 24. 0538 639 92 24 bayanlar arayın

  1. Şeref dedi ki...:

    Selam ben istanbuldan şeref ne istedigni bilen kendine güvenen seksi seven istekli ateşli azgın arzulu olgun dul genç bayanlar arayın seks yapalım am göt yalamayı çok seviyorum şuanda yatagında olup amını okşayan bayanlar hadi arayın ne duruyorsunuz 3G var tel özele açık bayanlar arayın 0538 639 92 24 0538 639 92 24. 0538 639 92 24 bayanlar arayın

  1. Dost Erkek dedi ki...:

    MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

  1. cemal dedi ki...:

    karısını siktimek istiyen beyler arasın ıstanbul 05551623625

Yorum Gönder